ЩО САМЕ ВХОДИТЬ В КОМПЛЕКСНУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНУ ОЦІНКУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
Комплексна оцінка проводиться індивідуально за такими напрямами:
оцінка фізичного розвитку дитини – визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо;
оцінка мовленнєвого розвитку дитини –визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури;
оцінка когнітивної сфери дитини –визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів: сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага;
оцінка емоційно-вольової сфери дитини –виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин;
оцінка освітньої діяльності дитини –визначення рівня сформованості знань, умінь, навичок відповідно до освітньої програми чи основних критеріїв формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку.
ЯК ЧАСТО НЕОБХІДНО ПОВТОРЮВАТИ КОМПЛЕКСНУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНУ ОЦІНКУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:
переходу дитини з особливими освітніми потребами з дитячого садка до школи;
переходу дитини зі спеціального закладу освіти до інклюзивної форми навчання;
рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.