ЯК ПОДАТИ ЗАЯВУ

1. Щоб розпочати роботу із системою, необхідно зареєструватись. Треба перейти на сайт порталу та натиснути кнопку “Зареєструватись” у верхньому правому куті.

/Files/photogallery/01-e1554468384373.jpg

2. Вибрати у вікні, яке відкриється, зареєструватись за допомогоюe-mailчиBankID. Ми покажемо, як реєструватись за допомогою електронної пошти.

/Files/images/02-768x258.jpg

3.Заповнити всі необхідні поля: e-mail, прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), тип (батько, мати, представник), паспортні дані, населений пункт і т.д. Обов’язкові поля для заповненнявиділені жирним шрифтом. Також требадодати скан-копію паспорта, поставити галочку, що ви не робот, ознайомитись і погодитись з правилами реєстрації та дати згоду на обробку персональних даних. Після цього натиснути на кнопку “Зареєструватись” унизу.

На вказану вами електрону пошту прийдутьлогін та пароль для входу на сайт.

/Files/images/03.png

4. Клацнути у верхньому правому куті сайту кнопку “Увійти” та ввести логін і пароль, які отримали на електронну адресу. Тепер ви у системі.

/Files/images/03-1.jpg

5. Зайти в “Кабінет батьків”– “Заяви” та натиснути кнопку “Додати”. Обирати ІРЦ, вказавши регіон, натиснути “Далі”.

/Files/images/5.jpg

6.На наступному кроці “Подання заявки” треба заповнитти поля: населений пункт, заклад освіти, в якому навчається дитина, та мета проведення комплексної оцінки.

/Files/images/6.jpg

7. Далі необхідно заповнити дані про дитину: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, свідоцтво про народження (серія, номер, дата видачі), за наявності– паспортні дані (серія, номер, дата видачі, ким виданий). Після цього– натиснути “Зберегти”.

/Files/images/07.jpg

Згодом перелік поданих заяв можна переглядати на сторінці “Заявки”. На сторінці “Календар” з’явиться інформація щодо дати та часу зустрічі в ІРЦ.

На порталі зазначено, що первиннийприйом батьків або законних представників дитини проводить психолог центру, який визначає час та дату комплексної оцінки

G
M
T
Y
Звуковая функция ограничена 200 символами
Кiлькiсть переглядiв: 34